196283banner - Galerie Header
    196404theraban - Galerie Header
    Tyrobannerbannerfoooldal - Galerie Header
    Walkbotfooldal - Galerie Header
    Edanfooldal - Galerie Header

Marketing manager

CANDIDATUL IDEAL:

Echipa Procardia are nevoie de o persoană creativă şi dinamică cu abilităţi excelente de comunicare şi lucru în echipă. Candidatul ideal va lucra împreună cu echipa de sales şi va planifica strategia de marketing cu scopul îmbunătăţirii vânzărilor. Specialistul de marketing va fi responsabil în acelaşi timp pentru executarea materialelor promoţionale, organizarea evenimentelor de promovare a serviciilor şi va trebui să dea dovadă de inovaţie din punct de vedere strategic, în maniera de abordare a pieţei.

 

CERINŢE:

Studii superioare de specialitate (economice, marketing sau relaţii publice)

Cursuri de pregătire: marketing, vânzări, management

Experienţă în marketing de minim 3 ani şi minim 2 ani de experienţă pe post asemănător

 

CUNOŞTINŢE NECESARE:

  • Planificare (stabilire obiective, strategie, buget, măsuri tactice și metode de evaluare)
  • Cercetare de marketing (chestionare, evaluarea pieţei, etc.)
  • Brand development
  • Tehnici de vânzare directă şi indirectă
  • Tehnici de negociere
  • Managementul relațiilor cu clienții (B2C)
  • Account management (B2B)
  • Networking (abilități de relaționare și creare de noi contacte)
  • PR (realizare evenimente, comunicare internă, comunicate de presă, conferințe de presă, etc)
  • Management de canale Social Media
  • Copywriting – creare texte pentru website şi blog
  • Operare PC – MS Office, MS Excel, MS Word
  • Limba engleză şi maghiară (nivel avansat)
  • Cunoaşterea în profunzime a pieţei locale
  • Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc
  • Cunoaşterea legislaţiei din domeniu
  • Design (Corel Draw/Photoshop)

 

RESPONSABILITĂŢI:

  • Controlul şi analiza bugetului de marketing
  • Implementarea, dezvoltarea şi coordonarea strategiei de marketing
  • Asigurarea succesului brandului, dezvoltarea acestuia şi obținerea unei imagini stabile pe piaţă
  • Identificarea noilor oportunităţi de promovare
  • Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor în vederea susţinerii strategiei de marketing
  • Executarea materialelor promoţionale cu respectarea designului agreat
  • Redactarea textelor pentru materialele de promovare
  • Crearea de materiale atractive şi de standuri captivante pentru a asigura un trafic cât mai mare pe website sau la standurile companiei din cadrul expoziţiilor şi a târgurilor
  • Redactarea şi transmiterea către clienţi a newsletter-elor periodice
  • Pregătirea chestionarelor de satisfacţie a clienţilor
  • Administrarea site-ului Procardia – încărcarea textelor şi imaginilor

 

APTITUDINI ŞI CERINŢE PENTRU EXERCITARE:

  • Aptitudine generală de învăţare
  • Abilităţi de comunicare
  • Abilităţi de negociere
  • Inteligenţă de nivel superior
  • Spirit organizatoric
  • Echilibru emoţional
  • Capacitate de a evalua şi a lua decizii prompte
  • Capacitate de a lucra cu oamenii
  • Rezistenţă mare la stres
  • Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
  • Punctualitate

 

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: orientare spre profit, spirit practic, încredere în sine, perseverenţă, activism, energie, fluenţă verbală, creativitate, interes pentru informarea/ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, înclinaţie pentru conducerea şi controlul oamenilor.


CV-urile pot fi depuse la sediul societății în Tg-Mureș, str. Mihai Eminescu nr.3 sau transmise prin email la adresa managementprocardia.ro